Ipuinak Haur Hezkuntzan

Haur Hezkuntza berebiziko garrantzia duen materiala ipuina da. Ipuina narrazio motza da, gehienetan fiktizioa eta aplikazio anitzeko baliabide didaktikoa. Carmen Ibañez-ek (2006) gaineratzen du haurren imajinazioa eta jakinmina garatzen duela. Izan ere, ipuina Haur Hezkuntzan erabiltzen ditugunen baliabide didaktiko ahaltsuenetako bat da (Diccionario online de Coeducación, 2013) eta eragina bereziki adierazgarria izan dezake adin goiztiarretan (Romero, 2011).

Ipuinen funtzioen artean, rolen eraikuntzan berebiziko garrantzia dute gizartearen ideiak eta balioak irakastea, jokaera-modeloak transmititzea eta identifikazio-modeloak eskaintzea.

Aurrekoa kontuan hartuta, ipuina hezkidetza perspektiba erakusteko eta emakumeen eta gizonezkoen arteko erlazio-eredu berriak sortzeko funtsezko baliabidea da.

Bibliografia:

  • FETE UGT y El Instituto de la Mujer. (2013). Diccionario online de Coeducación.
  • Ibañez Sandín, C. (2006) El proyecto de educacion infantil y su practica en el aula, Madrid, Muralla.
  • Romero Lombardos, D. (2011). Identidad de género en personajes de ficción infantil y juvenil. Hacia la ruptura de estereotipos. Acciones E Investigaciones Sociales, 175-202

Comentarios

Entradas populares de este blog

Genero estereotipoak